Leie lokaler i Kristiansand sentrum

Ynglingeforeningen har en nydelig cafèen og møtelokaler i Dronnningensgate 37. Det er satt en avslappende stemning samt praktisk tilrettelagt. Lokalene leies kun ut til alkoholfrie arrangementer.Det er plass til ca. 30- 40 mennesker i cafèen. Hvis en bruker storsal og lillesal/cafèen sammen kan en ha borddekkning opp til ca. 70 mennesker. Da er det plass til matservering og «mingling» i cafèen.  Trådløst nettverk, HD prosjektor, kjøkken samt kaffebar. Cafèen passer bra til møter, seminarer og små selskap. Leier du også storsalen passer det meget bra for konfirmasjon, bryllup og konserter. Lydannlegg ferdig oppsatt hvis det er behov for det.

I bunnen av siden er alle reservasjoner registrert.

Lokalene omfatter: Pr. kveld
Lillesalen med kjøkken Kr. 3000,-
Store- og lille salen med kjøkken (tillegg for lydanlegg) Kr. 3000,-
 Ved leie må vask bestilles Kr. 500,-