Leie lokaler

Ynglingeforeningen har nylig pusset opp cafèen i Dronnningensgate 37. Det er satt en avslappende stemning samt praktisk tilrettelagt. Lokalene leies kun ut til alkoholfrie arrangementer.Det er plass til ca. 30- 40 mennesker i cafèen. Hvis en bruker storsal og lillesal/cafèen sammen kan en ha borddekkning opp til ca. 70 mennesker. Da er det plass til matservering og “mingling” i cafèen. Trådløst nettverk, HD prosjektor, kjøkken samt kaffebar. Cafèen passer bra til møter, seminarer og små selskap. Leier du også storsalen passer det meget bra for konfirmasjon, bryllup og konserter. Lydannlegg ferdig oppsatt hvis det er behov for det. I bunnen av siden er alle reservasjoner registrert.

Lokalene omfatter: Pr. kveld
Lillesalen med kjøkken  Kr. 3000,-
Store- og lille salen med kjøkken (tillegg for lydanlegg)  Kr. 3000,-
 Ved leie må vask bestilles  Kr. 500,-
Det er ikke tillat å nyte alkohol i lokalene. Skade på invetar evt. vask kommer i tillegg.                             Evt. leie av tekniker eller lydanlegg kommer i tillegg.Det er ikke tillat å oppholde seg i kjellerlokaler og andre deler av bygget som ikke er med i leieavtalen. Brudd på dette medfører tap av depositum.   Depositum 3000,-

Ynglingeforeningene
Dronningensgate 37  4610 Kristiansand
Åge Nilsen.  Mob. 971 83 138
Bank konto: 3000 25 73403
Vipps 502848
Send mail

Leiekontrakt

Kalender for utleie, sjekk selv om det er ledig den datoen du ønsker å leie.